فروشگاه بره موم

اگر دقت کرده باشید فروشگاهی وجود ندارد که مختص یکی از محصولات زنبور عسل باشد، زیرا تنوع محصولات زنبور عسل و برخی لوازم زنبور داری به شدت زیاد می باشند و نبود هر کدام باعث کاهش فروش بازار خواهد بود.

بره موم به خاطر جدید بودن در بین افراد جامعه فروش چندانی ندارد، اما امیدواریم با اطلاع رسانی زیاد و آگاه کردن مردم از خواص آن، بازار بهتری برای این محصول ایجاد شود.

عمده فروشان بره موم

در برخی شهرهای ایران مانند استان های کردستان، ارومیه، تبریز و اردبیل به خاطر علم بالای زنبور داری اقدام به تولید بره موم در حجم های زیادی کرده و بازار خوبی برای این محصول ایجاد کرده اند. در اکثر شهرهای بزرگ قسمت هایی از بازار مختص محصولات زنبورعسل بوده و جهت تهیه بره موم از این مکان ها می توان استفاده کرد.

این روز ها به دلیل تقاضای زیاد بره موم، این محصول اغلب از سمت شهرستان خوی و کردستان به کشورهای ترکیه و عراق صادر و در نهایت ورود مبلغ زیاد ارز به کشور می شود.

خرید بره موم از شهرستان خوی

شهرستان خوی به نسبت جمیعت خود تعداد زنبور دار زیادی داشته و حجم تولید عسل طبیعی و سایر محصولات زنبور عسل بسیار زیاد را دارا می باشد.

به همین دلیل رتبه اول تولید عسل در ایران را به خود اختصاص داده است و هر ساله جشنواره عسل در این شهرستان برگزار می شود

یکی از مکان های مهم شهرستان خوی میدان مرکز یا قپان بوده و بنکداری های زیادی در این مکان مشغول خرید و فروش عسل و سایر محصولات زنبورعسل می باشند.

این مکان مرکز تجمع تاجران ترکی و عراقی نیز محسوب شده و اکثر محصولات زنبورعسل از طریق این مکان به تاجرهای کشورهای دیگر فرستاده می شود.

فروشگاه بره موم

خرید عمده موم از شهرهای مختلف ایران

علاوه بر بره موم محصول دیگری که قابلیت زیادی برای صادرات دارد موم طبیعی می باشد. علت این امر، نبود موم در سایر کشورها می باشد زیرا در این کشور ها به خاطر استفاده زیاد از مواد آرایشی و بهداشتی مصرف موم بسیار بالا بوده و این امر موجب کمبود برگ موم برای زنبور داری خواهد شد..همین امر باعث می شود تا برای تامین نیاز زنبور داری و سایر صنعت خود محصولات مورد نیاز خود را از دیگر کشور ها وارد کنند.

شهر های ارومیه، اردبیل، تبریز، کرمانشاه و کردستان محل های مناسبی برای خرید موم قالبی و کلوخ هستند. خرید عمده تنها زمانی خوب خواهد بود که بخواهیم آن را به کشورهای دیگر صادر کنیم.

برخی کشور های وارد کننده موم از ایران طبق زیر هستند:

-آذربایجان
-ترکیه
-افغانستان
-ارمنستان

فروشگاه بره موم

بره موم دارویی و استفاده از آن

برای خرید بره موم دارویی، حتما از یک زنبور دار حرفه‌ای کمک بگیرید یا با همراهی شخصی که بره موم را به خوبی می شناسد اقدام به خرید نمایید.

بره موم سالم موجب تضمین سلامتی مصرف کنندگان ان میگردد.

لذا توصیه می کنیم برای خرید بهترین بره موم با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *