بره موم اصل و ارگانیک

آیا می توانید بره موم خالص و اصل را تشخیص دهید؟به طور قطع کسی که تجربه در لمس و مصرف بره موم نداشته باشد بسیار سخت است به این نکته پی ببرد. زیرا این ماده در نقاط مختلف ایران و حتی جهان دارای تفاوت ظاهری بسیار زیادی است.

بره موم اخیرا به خاطر توجه ویژه ای که به آن شده است بسیار مورد استفاده قرار گرفته و از طرفی تقلب های زیادی نیز در آن دیده شده است.  

 

بره موم اصل و ارگانیک

نکات اساسی در خرید بره موم

هنگامی که به بره موم و ژل رویال عسل  نیاز داشتید ،یا قصد تست این ماده را داشتید حتما از یک زنبور داران را تهیه نمایید. زیرا اکثر افراد نمی توانند بره موم را از موم تشخیص دهند. همچنین در صورت خرید اینترنتی تا حد ممکن از سایت هایی خریداری نمایید که به صورت تخصصی در زمینه ی بره موم فعالیت داشته باشند.

گروه ما یکی از مجموعه های فعال در این زمینه می باشد که بیش از 40 سال سابقه درخشان در زمینه زنبور داری فعالیت دارد. این مجموعه افتخار دارد همیشه به نحو احسنت بهترین محصول را به مشتری های خود تحویل داده است.

ما قصد داریم به چند نکته ساده در مورد خرید بره موم اشاره نماییم تا در حین خرید آن دچار اشتباه نشوید:


1-بره موم باید طیفی از رنگ های زیر باشد:
*سبز
*یشمی
*قرمز
*قهوه ای
*زرد
2-طعمی بسیار تند دارد(طعم اکالیپتوس یا همان بخور)
3-چسبناک باشد
4-در دمای 83 ذوب شود

 

از بره موم چگونه استفاده کنیم؟

افراد زیادی هستند که حتی اسم بره موم را نشنیده‌اند. منتها برخی افراد به خاطر سلامتی خود حاضر به استفاده این ماده معجزه آسا کرده‌اند و نتایج بسیار خوبی هم دریافت کرده‌اند. بره موم در درمان یا تقویت موارد زیر بسیار استفاده می شود:


1-تقویت سیستم ایمنی
2-سرطان تیروئید
3-پروستات
4-زخم های معده و روده
5-بهبود زخم
6-تقویت بینایی
7-کاهش عوارض شیمی درمانی

 

بره موم اصل و ارگانیک

موارد احتیاطی استفاده از بره موم

هر ماده مفیدی در صورت استفاده نامناسب قطعا برای بدن عوارض زیادی نیز می تواند داشته باشد. به طور کلی این ماده مغذی عوارض جانبی خاصی ندارد مگر در مواردی که در زیر اشاره می کنیم:


1-اگر فرد دچار فشار خون پایین باشد مصرف بره موم شاید منجر به سرگیجه شود.
2-حساسیت های دوره ای داشته باشند. برای افراد دچار حساسیت نیز، باعث تشدید وضعیت آن ها می شود.
3-با مصرف بره موم احساس ناخوشایندی داشته باشند.
4-زنان باردار. هر چند ممکن است خوردن بره موم در اوایل دوران بارداری برای تقویت استخوان های جنین مفید باشد، با این حال به دلیل شرایط جسمانی خاص مادران باردار بایستی در مورد عدم حساسیت به این ماده مفید مطمئن بوده و سپس به خوردن آن طبق دستور العمل پزشک اقدام نمایند.
5-نوزادان و کودکان خردسال

گروه تولیدی قره داغ با خرید و فروش و صادرات تجهیزات زنبورداری و محصولات زنبورعسل از جمله کندو عسل خالی، این محصولات را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به صورت اینترنتی در این وبسایت، عرضه می‌نماید. در حال حاضر یکی از صفحات پربازدید این وبسایت، صفحه “خرید نوار کنه ی مانجینگ و ماناهو” می‌باشد که با عرضه آنلاین محصولات باکیفیت، با قیمتی مقرون به صرفه، با استقبال بسیار زیادی از سوی مشتریان روبرو شده است. از این رو از شما دعوت می‌کنیم با مراجعه به صفحه مربوطه، در صورت نیاز نسبت به خرید آنلاین این محصولات مرغوب با قیمتی استثنایی اقدام نمائید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *