ورق موم آج شده


ورق موم آج شده

موم زنبور عسل چقدر در زندگی زنبور عسل تاثیر دارد؟ آیا بدون موم امکان تولید مثل و یا برداشت محصول از زنبور ها وجود دارد؟

زندگی زنبور های عسل از همان ابتدا تا به امروز وابسته به موم می باشد و بدون آن عملا هیچ زنبوری وجود نخواهد داشت. به همین دلیل انواع روش های لازم را تا به امروز آزمایش نموده‌ایم تا به ورق موم آج شده برسیم.

البته لازم به ذکر است احتمال دارد در آینده روش های دیگری برای بهره برداری آسان و برداشت بیشتر محصول از کندو ها را شاهد باشیم.

موم ورق آجدار و علت پیدایش آن

در زمان های گذشته مراتع و جنگل ها بسیار زیاد بودند و زنبورهای عسل به اندازه کافی شهد و گرده جمع آوری می کردند. این اتفاق تا چند صد سال پیش ثابت بود، تا زمانیکه در چند دهه اخیر، جهان با رشد جمیعت زیادی روبه رو شد. مراتع کمتر و زنبور های عسل دیگر قادر به تولید زیاد عسل طبیعی نشدند.

در آن زمان اکثر زنبور داران متوجه شدند که شهد قابل توجه‌ای پس از جمع آوری صرف بافتن موم در کندو یا لانه زنبور شده و عسل کمتری تولید می کنند. بدین رو محققان در این زمینه با تلاش بسیار زیاد محصولی را اختراع کردند که دیگر زنبور عسل زحمت زیادی برای بافتن موم را نکشد. درواقع این موم به صورت آماده در اختیار این حشره قرار داده می شود.

عمر ورق موم و استفاده آن در زنبور داری به 50 سال نمی رسد و ژل رویال عسل یک محصول جدید به حساب می آید. در زمان های قدیم از یک کندو حدودا 5 الی 10 کیلو عسل برداشت می کردند ولی با وجود ورق آج شده می توان از یک کندو تا 40 کیلو گرم عسل طبیعی تهیه نمود.

پخش کننده ی موم ورقی آج شده

اکثر تعاونی های زنبور داری در هر شهری، کارگاه های آج کن موم داشته و موم مورد نیاز زنبور داران هر منطقه را تامین می نمایند. اما گاها این شرکت وظایف خود را به درستی انجام نمی دهند و در تامین این محصول کوتاهی می کنند.

بعد از تعاونی فروشگاه های معتبر لوازم زنبورداری و دستگاه موم آج کن این محصولات را به بهترین کیفیت به فروش می رسانند.

برای اطلاع بیشتر میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.

ورق موم آج شده

تولید موم های ورقه‌ای به دو صورت زیر انجام می گیرد:

-دستی

-اتوماتیک

خرید کلی موم ورق آجدار قیمت مناسب

امروزه موم های  کندو عسل خالی زیادی به صورت رنگی و غیر رنگی جهت استفاده های زیادی تولید و روانه بازار می گردند. اما مومی که در قاب عسل استفاده می شود باید از نوع ارگانیک و بدون رنگ باشد تا بتوان یک محصول خوب برداشت کرد.

قیمت ورق های بدون رنگ بسیار پایین‌تر از موم های رنگی می باشند و از نظر اقتصادی برای زنبور داران مقرون به صرفه است. اگر خواهان خرید ورق موم ارگانیک هستید، با ما در ارتباط باشید.

ورق موم آج شده

بسته بندی موم های ورقه ای

یکی از مقوله های بسیار مهم در ورق موم، بسته بندی آن است. ارسال و حمل این محصول با توجه به اندازه ای که دارد بسیار بهتر از حالت کلوخ می باشد. عمدتا بسته بندی به صورت دو کیلویی بوده که در یک کارتن 10 تایی (2 کیلویی) به مشتری ها ارسال می شود.

ورق موم آج شده

خرید موم ورقی به دو صورت زیر انجام می گیرد:

-حضوری

-غیر حضوری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *