خرید ارزانترین عسل


عسل های زیادی در بازار موجود هستند که می توان با قیمت های بسیار پایین تهیه کرد. برای تهیه عسل ارزان باید ابتدا کیفیت آن بررسی شود تا مبادا تقلبی و مصنوعی نباشد. چراکه با خرید این مدل عسل و مصرف آن علاوه بر اینکه از خواص عسل بهره مند نمی شوید، بلکه ازعوارض بسیار بد آن در امان نخواهید بود.زیرا مصرف عسل تقلبی ممکن منجر به بروز انواع سرطان شود.

عسل چند گیاه و قیمت

خرید ارزانترین عسل

یکی از عسل های طبیعی و ارزان در بازار، عسل چند گیاه می باشد چراکه نیازمند به پوشش گیاهی منحصر به فرد و جا به جایی سخت و صعب العبور نیست تا عسل مخصوصی را برداشت کنند. عسل چند گیاه طبیعی تقریبا هم قیمت با عسل گون و حتی کمی (حدودا 5درصد)پایینتر از آن می باشد.

عسل چند گیاه، ترکیبی از چند گیاه مختلف از جمله اقاقیا، گون، آویشن، سیاه دانه و انواع گیاهان خودرو تشکیل می باشد. این ترکیبات در عسل موجب می شود خواص درمانی این عسل فوق العاده بالاتر باشد. به همین دلیل عسل چند گیاه جزء پر فروش‌ترین و پر مصرف‌ترین عسل ها می باشد.

قیمت عسل چند گیاه در سال 1398در بازار و عمده فروشی های معتبر، قیمتی مابین 45 تا 65 هزار تومان متغیر، خرید و فروش شده است اما به صورت خرده و کیلویی ممکن هست تا 130هزار تومان نیز فروخته شود.

کدام عسل ارزانتر از بقیه است

اگر بحث فقط قیمت عسل باشد، عسل با قیمت بسیار پایین و حتی تک رقمی نیز در بازار موجود است. این نوع عسل ها در واقع کاملا دست ساز بوده و در کارگاه ها و با مواد اولیه بسیار نامرغوب ساخته می شود. اصطلاحا به این عسل ها عسل مصنوعی و یا تقلبی می گویند.

خرید و فروش این نوع عسل در بازار کاملا جرم و از نظر شرعی سود آن حرام است. علاوه بر این از لحاظ ارزش غذایی کاملا صفر بوده و ممکن است عوارض خطرناکی نیز به دنبال داشته باشد.

قیمت این عسل به طور میانگین تا 7هزارتومان نیز می رسد. توصیه می کنیم به هیچ وجه از این نوع عسل استفاده نکنید.و به جای آن به عنوان شیرین کننده از عسل های نیمه تغذیه استفاده کنید.

عسل های نیمه تغذیه حداقل توسط زنبورها درست شده و آنزیم های لازم را نیز دارا می باشد. قیمت این عسل ها به صورت خرده تا 50 هزار تومان متغیر است.

خرید ارزانترین عسل

عسل موم دار بهتر است یا بدون موم

بهتر است عسل موم‌دار را به صورت تازه مصرف کنید زیرا بعد از مدتی موم آن خشک شده و قابلیت استفاده ندارد. همچنین امکان تخم گذاری کرم بید موم‌خوار در این محصول وجود دارد.

اگر قصد دارید برای مدت زمان طولانی عسل را مصرف و نگهداری کنید، سعی کنید به صورت شهد، عسل را نگهداری کنید. برای تهیه عسل موم‌دار و شهد با قیمت بسیار مناسب با ما در ارتباط باشید تا خرید ارزان‌ترین عسل با کیفت را با ما تجربه نمایید.

گروه تولیدی قره داغ با خرید و فروش و صادرات تجهیزات زنبورداری و محصولات زنبورعسل، این محصولات را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به صورت اینترنتی در این وبسایت، عرضه می‌نماید. در حال حاضر یکی از صفحات پربازدید این وبسایت، صفحه “فروشگاه معتبر لوازم زنبورداری و دستگاه موم آج کن” می‌باشد که با عرضه آنلاین محصولات باکیفیت، با قیمتی مقرون به صرفه، با استقبال بسیار زیادی از سوی مشتریان روبرو شده است. از این رو از شما دعوت می‌کنیم با مراجعه به صفحه مربوطه، در صورت نیاز نسبت به خرید آنلاین این محصولات مرغوب با قیمتی استثنایی اقدام نمائید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *