خرید موم ورق رنگی

آیا به دنبال آرامش در منزل یا محیط کار هستید؟در دنیای امروزی که همه ی عوامل محیطی باعث سلب ارامش در انسان ها شده است،موجب به هم ریختگی اعصاب و خلق و خوی ما میشود.اما برخی از ابزار های ساده در محیط کار و خانه میتواند در زمان اندکی آرامش را به ما هدیه دهد.یکی از آنها سوختن شمع های موم طبیعی است که پخش بوی مطبوع در مکان باعث آرامش و خوشی در ما میشود.روش های زیادی برای ساخت شمع وجود دارد و امروزه ساخت این محصول به وسیله ی موم طبیعی ورقه ای بسیار مرسوم شده و مشتری های زیادی نیز دارد.

چگونه با موم ورق شمع بسازیم؟

برای ساخت شمع های مومی هیچ قاعده و قانونی وجود ندارد و ما باید طبق سلیقه ی خود با یک پیشینه ی قبل آن را تولید میکنیم.قبل از ساخت موم ورق باید متناسب با محیط رنگ و اندازه ی مورد نظر را انتخاب کنید،سپس با یک روش بسیار ساده میتوانید شمع را تهیه نمایید.
1-ابتدا فیتیله را در پایین و در عرض ورق قرار میدهیم به طوری که تا کردن ورق از انجا شروع میشود.
2-به صورت یکدست و آرام شروع به لول کردن موم میکنیم
3-بعد از اتمام کار جهت جلوگیری از باز شدن ورق با یک وسیله ی گرم انتهای ورق را به بدنه ی شمع میچسبانیم.با این روش ساده شمع ما اماده است.
نکته:خلاقیت و یا داشتن هنر در شخص میتواند در تولید این نوع شمع ها دخیل باشد و بهترین شکلها را میتوان ایجاد کرد.

تعداد رنگ موم طبیعی ورق

در بازار امروزی که بحث رقابت از مقوله های بسیار مهم تلقی میشود،باعث شده تا رنگ های مختلفی در اندازه های متنوع از ورق موم تولید و عرضه شود.تا کنون بیش از 100 نوع موم ورق رنگی در بازار تولید عرضه شده است.برخی از رنگهای گرم و سرد پر مصرف در ساخت شمع گزینه های زیر هستند.
1-سفید
2-توسی
3-سبز
4-زرد
5-قرمز
6-نیلوفری
7-زرشکی
8-صورتی

خرید موم ورق رنگی

خرید عمده موم ارگانیک و رنگی

همانطور که اشاره شد شرکت ها یا تولید کننده های زیادی اقدام به عرضه ی این محصولات مینمایند که برخی از آنها کاملا علمی و تخصصی ورق موم عرضه میکنند و برخی دیگر با محصولات بی کیفیت بازار را از ان خود کرده اند.گروه قره داغ نیز در این حوزه با توجه به نیاز بازار و مصرف کننده سعی کرده بهترین ورق موم را با رنگ های طبیعی غیر مضر در ابعاد مختلف تولید کند تا بتواند رضایت مشتری های خود را جلب نماید.اندازه ی ورق موم ساخته شده در کارگاه تولیدی موم ورق قره داغ طبق زیر است.

– 18 در 40
– 18 در 28
– 13در 35

خرید موم ورق رنگی

نحوه ی ساخت موم ورق رنگی

این محصول همانند ورق به کار رفته در زنبورداری توسط دستگاه آج کنی موم ساخته میشود با این تفاوت که در مخزن موم مایع رنگ مربوطه اضافه میشود.

فروشنده ی معتبر موم های رنگی ارگانیک

برای خرید بهترین موم ورق رنگی با بیشترین تعداد رنگ از سراسر ایران با ما در تماس باشید.برخی مزیت های خرید ورق موم از گروه قره داغ به صورت زیر است:
1-تعدا رنگ زیاد
2-اندازه های مختلف که دیگر نیازی به برش نیست
3-بسته بندی کاملا محافظت شده جهت ارسال به دورترین نقطه
4-ارسال به همه ی جای ایران و حتی کشورهای خارجی
5-قیمت بسیار مناسب
6-قابلیت بازگردانی در صورت عدم رضایت

گروه تولیدی قره داغ با خرید و فروش و صادرات تجهیزات زنبورداری و محصولات زنبورعسل، این محصولات را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به صورت اینترنتی در این وبسایت، عرضه می‌نماید. در حال حاضر یکی از صفحات پربازدید این وبسایت، صفحه “خرید نوار کنه ی مانجینگ و ماناهو” می‌باشد که با عرضه آنلاین محصولات باکیفیت، با قیمتی مقرون به صرفه، با استقبال بسیار زیادی از سوی مشتریان روبرو شده است. از این رو از شما دعوت می‌کنیم با مراجعه به صفحه مربوطه، در صورت نیاز نسبت به خرید آنلاین این محصولات مرغوب با قیمتی استثنایی اقدام نمائید.

خرید موم ورق رنگی

جهت تهیه انواع ورق موم با روش های زیر اقدام نمایید:

-واتس آپ

-تماس مستقیم

-اینستاگرام

-تلگرام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *