گرده گل ماده ای مقوی و پرخاصیت که توسط زنبورهای عسل تولید می شود. این محصول در کندو نگهداری می شود و توسط زنبورداران از آن استخراج شده و در بسته بندی های متنوعی به بازار عرضه می شود. خواص این گرده کمتر از عسل نیست و به تقویت بدن کمک می کند. این ماده مقوی با ارزش غذایی بالا به روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و در طب سنتی جایگاه بالایی دارد. بی شک می توان آن را کاملترین خوراکی طبیعی به حساب آورد که تمام مواد مورد نیاز بدن را تامین می کند و سرشار از ویتامین و پروتئین و اسید فولیک است. گرده گل کندو خوراک زنبورهای جوان است تا انرژی بگیرند و تهیه آن توسط زنبورداران در دشت ها انجام می شود.

تهیه گرده گل کندو درجه یک

فروش انواع گرده گل

فروش انواع گرده گل فروش انواع گرده گل توسط مراکز مختلف به صورت عمده و بسته بندی انجام می شود. برخی از این مراکز به صورت حضوری و برخی دیگر به شکل غیر حضوری خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهند. فروشگاه اینترنتی که تولیدی برای رفاه حال مشتریان راه اندازی می کند بهترین فرصت برای فروش بیشتر است و شرایط خریدی آسان را برای مشتریان فراهم می کند.

در تمام شهرهای کشور مراکز بزرگی وجود دارند که در این عرصه فعالیت می کنند و کالا های خود را به طور عمده عرضه می نمایند و در برخی از فصل های سال وسایل خود را به قیمت ارزان به فروش می رسانند تا ثبات خود را در بازار محکم تر کنند. وجود محصولات متنوع انتخاب های گسترده ای را پیش روی مصرف کنندگان قرار می دهد و به جلب رضایت آن ها و فروش بیشتر کمک می کند.

خواص عمده گرده گل کندو

از خواص عمده گرده گل کدو می توان به:

  • سرشار از اسید آمینه که نسبت به گوشت دام بیشتر است
  • افزایش انرژی که طیف وسیعی از مواد مغذی آن را به یک انرژی دهنده طبیعی تبدیل کرده است. 
  • وجود ویتامین B در آن کم اشتهایی و درمان خستگی کمک می کند
  • وجود نرم کننده در این نمونه باعث شده تا برای محصولات موضعی مورد استفاده قرار بگیرد که التهاب و سوزش های پوستی و اگزما را درمان می کند.
  • با وجود آنتی اکسیدان بالا در پیشگیری از سرطان درمان ناراحتی ریه موثر است.
  • سرشار از آنتی هیستامین است که به درمان آلرژی و حساسیت های مزمن کمک زیادی می کند.
  • حاوی مواد و املاح معدنی فراوان می باشد که برای عملکرد بهتر سیستم گوارشی مفید است. 
  • با تقویت سیستم ایمنی بدن را در مقابل بیماری ها مقاوم می کند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *