بره موم تمیز

اگر یک نظر سنجی معتبر داشته باشیم قظعا متوجه می شویم افراد زیادی هستند که حتی نام بره موم را نشنیده‌اند. جالب است حتی زنبور داران زیادی نیز هستند که نمی دانند بره موم چیست و در کدام قسمت کندو وجود دارد.

این درحالی هست که کشور های دیگر که در صنعت زنبور داری پیشرفته هستند این ماده را شناخته و از آن در ساخت انواع دارو جهت کنترل بیماری های لاعلاج و پر هزینه استفاده کرده و نتیجه هم گرفته‌اند.

قیمت برهموم تمیز

ماده ای مرموز در قسمت های مختلف کندو وجود دارد که میکروب و حتی ویروس هایی که ممکن است برای تخم ملکه مشکل آفرین باشد را از بین می برد. این خواص موجود در بره موم موجب شده تا انسان ها نیز از این عارضه که با آن دست و پنجه نرم می کنند به راحتی خلاص شوند. بره موم نسبت به کاربرد و قیمتی که دارد در برابر هزینه های بسیار سنگین شیمی درمانی و دیگر راه های مبارزه با سرطان بسیار مقرون به صرفه می باشد.

این ماده بر اساس نوع گیاه، درختان و یا نوع ملکه که مربوط به منطقه ای مخصوص باشد دارای قیمت بسیار متفاوتی می باشد. بره موم در حال حاضر اگر بسیار تمیز و با رنگ یکدست برداشت شود به صورت عمده دارای قیمت 800 الی 850 هزار تومان خواهد بود. البته با قیمت های بسیار پایین تر نیز در بازار موجود می باشد، منتها با موم زیادی ترکیب شده است.

نحوه ی جدا کردن موم از برهموم

یکی از راه های جداسازی این ماده ها گرما می باشد، زیرا موم نسبت به بره موم دارای نقطه ذوب پایینی بوده و در دمای پایین میتوان آن را از بره موم جدا کرد.

یکی از خصوصیات بد بره موم، سفت شدن بعد از گرما دیدن و پایین آمدن دمای آن می باشد زیرا دیگر قابل مصرف نخواهد بود. دمای 45 درجه بهترین دما جهت جداسازی می باشد چرا که در این دما خاصیت خود را حفظ کرده و از موم جدا می شود.

خرید عمده برهموم برای داروسازی

این روز ها مشتری های بزرگ بره موم شرکت های داروسازی می باشند. زیرا آنها نیز متوجه قدرت بالای دارو های سنتی شده و با ترکیب آن با مواد دیگر اقدام به تولید داروهای طبیعی نموده‌اند.

تهیه ی برهموم درمانی برای انواع سرطان

برای خرید بره موم تمیز شده و یکدست با قیمت عالی و مصرف به صورت خام، با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *