قیمت اکستراکتور عسل

منظور از یک سیستم چیست؟
قطعات و لوازمی که با یک روند خاصی در کنار هم قرار بگیرند و یک هدف خاصی را دنبال کنند سیستم گفته میشود.
اکستراکتور ها در واقع یک سیستم کوچکی هستند که با انرژی چرخشی عمل استخراج عسل طبیعی را با هیچ آسیبی به آن انجام میدهد.حال در ادامه به برخی از حیاتی ترین قطعه های آن اشاره میکنیم.

 

منظور از توری برگردان چیست؟

خلاصه ی مطلب را گوش کنید???

این وسیله ی بسیار کاربردی همانند پنکه های سقفی یا به طور ساده موتور های گرده دارای یک قسمت ثابت و متحرک دارد.قسمت متحرک این وسیله توری یا زنبیل نام دارد و به شکل های مختلفی ساخته شده و قابل تغییر است.در طراحی و تولید دستگاههای صنعتی بنا به نیاز شخص خریدار میتوان سیستم های مختلفی را به دستگاهها اضافه کرد.
توری ها در صورت مقاوم بودن میتوانند در راندمان استخراج بسیار کمک کننده باشد که در بازار ایران به سه صورت زیر قابل ساخت است:
1-توری ثابت مماسی
2-توری ثابت شعاعی
3-توری متحرک شعاعی
در مدل های مماسی به طور کلی سه مدل 4 ، 6 و 8 قاب میتوان ساخت و به خاطر فضای کمتر مخزن امکان توسعه در ان وجود ندارد.اما برای توسعه و افزایش میزان برداشت عسل با فضای محزن ثابت از زنبیل با نوع دوم و سوم باید کمک گرفت.

چگونه اکستراکتور های اتوماتیک خریداری کنیم؟

منظور اکستراکتور اتومات چیست؟
این عنوان بدین معنا نیست که قاب عسل را در دستگاه بگذاریم و در کمترین زمان دستگاه بتواند آن را استخراج کند.برای این مورد نیز باید پولکی های عسل به طور کامل برداشته شود سپس در توری قرار میدهیم و بعد از خالی شدن یک طرف شان دستگاه استپ کرده و بدون نیاز به جابجایی شان دور عوش شده و طرف دیگر قاب تخلیه میگردد.به این مدل دستگاه تخلیه ی عسل فول اتومات میگویند.لذا توصیه میکنیم قبل از خرید اکستراکتور از مقدار عسل برداشتی خود اطلاع داشته باشید تا به نسبت همان حجم بخواهید عسل گیر خود را تهیه نمایید.
برای افرادی که مبتدی هستن و مقدار محصول کمی برای فروش یا برداشت دارند از حداقل مقدار قاب به شکل مماسی استفاده نمایند.اما در صورت توان و حجم زیادی تولید عسل از دستگاههای پیشرفته برای اینکار کمک بگیرید.

 

تاثیر اکستراکتور ها در کیفیت زنبورداری

آیا استراکتور در تولید بیشتر عسل کمک میکند؟قطعا ابزار ها و سیستم مدرن کمک زیادی به کیفیت زنبورداری و برداشت عسل میکند.اکستراتورها صرفا در عسل تاثیر دارند و بقیه موارد اگر همانند آن از بهترین جنس تهیه شود قطعا یک مجموعه ی پیشرفته در زمینه ی تولید خواهیم داشت.
1-ژل رویال
2-بره موم
3-زهر زنبور
4-موم و…

نحوه ی تخلیه ی کامل عسل با اکستراکتور

چند عامل موجب تخلیه کامل عسل میشود:
1-زمان چرخش قاب ها
2-نوع استراکتور
در مدل های شعاعی قاب ها به خاطر عمود بر مخزن خلاء زیادی به عسل ها وارد نمیکند و این مدل ممکن است در حجم زیاد به زنبوردار ضرر زیادی را وارد کند.لذا برای غلبه بر این ضرر سعی کنید حدالامکان از نوع مماسی و یا در صورت مجبور بودن با نوع شعاعی کمی به جای قاب ها زاویه بدهید تا در سرعت متوسط بتوان کامل عسل را از شان جدا کنیم.

قیمت اکستراکتور عسل

خرید با کیفیت ترین دستگاه عسل گیر

منظور از کیفیت در استراکتور چیست؟
این عنوان در سه چیز خلاصه میشود:
1-گیربکس
2-ضخامت ورق مخزن
3-توری گردان
در صورتی که این سه مورد در این وسیله ها از جنس و اندازه ی مرغوبی تهیه شود قطعا طول عمر بالایی خواهند داشت.
این روزها شرکت های زیادی در زمینه ی تولید این وسیله ها فعالیت میکنند ولی متاسفانه استاندارد آنچنانی ندارند و این مسئله به خاطر پایین آوردن هزینه ی نهایی اتفاق می افتد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *