فروش عمده عسل


این روزها به دلیل خواص بی نظیر و در دسترس بودن بیش از اندازه عسل گون، افراد زیادی در این بازار مشغول به فعالیت هستند. عسل گون یکی از بهترین و پر طرفدارترین عسل در بین ایرانی ها بوده و برای درمان انواع بیماری و عفونت ها از آن به وفور استفاده می نمایند.

فروش عسل گون

در اکثر شهر های بزرگ فروشگاه ها و مغازه های زیادی اقدام به فروش انواع عسل گون می نمایند. این امر در واقع نوعی خدمت رسانی و تضمین سلامت مردم هر منطقه محسوب می شود.

گروه قره داغ یکی از بزرگترین تولید کننده عسل گون در شمال غرب کشور بوده و هر ساله حجم بالایی عسل گون را تولید و به بازار عرضه می نماید. طعم عسل گون، نسبت به نوع گیاه گون در هرمنطقه‌ای بسیار متفاوت می باشد.

به طور مثال، عسل گون زرد با عسل گون بنفش و صورتی تفاوت زیادی دارد. لذا در صورتی که فروشنده ای ادعا داشته باشد عسل موجود در فروشگاه اش گون هست ولی طبق تجربه مصرف کننده رنگ و شکل ظاهری متفاوت باشد، نباید فروشنده را قضاوت کرد چرا که عسل های گون بسیار متنوع هستند.

گیاه گون استان لرستان به مراتب با استان اردبیل و آذربایجان تفاوت زیادی دارد اکثر عسل های موجود و قابل فروش توسط گره قره داغ از نوع گیاه گون زرد و بنفش می باشد. برای خرید انواع عسل گون با بیشترین درجه خلوص گون به صورت عمده و خرده از هر نقطه‌ای از ایران با گروه ما در ارتباط باشید.

خواص دارویی عسل گون

مناسب برای افراد دیابتی

به طور کلی هر شیرینی برای افراد دیابتی بسیار مضر است چون دیابت حاصل از انسولین و قند خون بسیار زیاد ایجاد می شود. درمان قطعی با تغذیه مناسب در این بیماری هنوز مشخص نشده است ولی از آنجا که عسل گون دارای قند مضر بسیار پایین هست افراد دیابتی برای بهره مند شدن از خواص عسل می توانند از عسل گون استفاده نمایند.

فروش عمده عسل

کنترل فشارخون

عسل گون به دلیل خواص آنتی اکسیدانی، موجب جلوگیری از ایجاد اختلالات قلبی و عروقی در بدن می شود. همچنین باعث حبس هورمون استرس می شود و درنهایت موجب کاهش فشار خون در بدن می شود.

درمان تومور سرطانی

تاکنون عسل طبیعی به طور قطع موجب درمان سرطانی نشده است ولی طبق آزمایشات و بررسی های نشان داده شده افراد سرطانی که از عسل خصوصا عسل گون مصرف کرده اند رشد سلولهای سرطانی در آنها به مراتب کاهش پیدا کرده است.

خرید عسل گون

یکی از خصوصیات خرید عسل بسته بندی آن می باشد .برای جابجایی راحت و جلوگیری از تخریب و شکستگی ظروف عسل در انتقال به شهرهایی با مسافت زیاد، جهت خرید مقدار کم از ظروف پلاستیکی و برای عمده نیز باید از حلبی های 27 کیلویی تصفیه شده و یا تصفیه نشده استفاده کرد.

فروش عمده عسل

خالص ترین عسل گون را از ما بخواهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *