فروشنده لباس زنبورداری

در میان برخی حیوانات زنبورهای عسل بعد از اهلی شدن تنها موجوداتی هستند که در یک زندگی اجتماعی جمیعت زیادی دارند.این موجود با داشتن نیش های زهر آگین برای تعداد زیادی میتواند خطرات جدی به انسان ها وارد کند،لذا برای مقابله از حملات این حشرات خطرنات باید از تجهیزات و لباس مخصوصی استفاده کنیم تا بتوانیم شغل شریف زنبورداری ادامه دهیم.

خلاصه ی مطلب??

 

تنوع لباس زنبورداری

برای این شغل در هر مرحله ای لوازم زیادی لازم است و چند مورد عمومی هست.بر فرض مثال تجهیزاتی که در برداشت یا فروش بره موم لازم میشود در تولید یا استخراج ژل رویال هیچ گونه جایگاهی ندارند.اما لباس از اصلی ترین و لازم ترین تجهیز در زنبورداری میباشد و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.لباس ها مدل های مختلفی دارند ولی هدف همه ی آنها جلوگیری از نیش زدن زنبورهاست.
1-مدل یک تکه
2-مدل دو تکه
3-کلاه تکی
موارد بالا از بیشترین کاربردها در این حرفه است.اغلب افرادی که از زنبور هراس دارند باید از لباس تمام پوش استفاده کنند و هر چقدر به نیش آن عادت بکنند میتوانند تنها از کلاه برای اینکار بهره ببرند و اکثر زنبورداران خبره تنها از کلاه در شغل خود استفاده میکنند.

کدام لوازم برای زنبورداری ضروری است؟

تقریبا تجهیزات زیر در تمام مراحل زنبورداری باید استفاده شود:
1-لباس مخصوص
2-اهرم میله ای
3-برس چوبی یا پلاستیکی
4-چکمه
5-دودی یا دودزا
6-دستکش
موارد اشاره شده تقریبا در تولید همه ی محصولات زنبورعسل کاربرد دارد و تقریبا هنوز جایگزینی برای آنها وجود ندارد.

لباس درجه یک زنبورداری

لباس ها کلا دو نوع هستند:
1-کلاه گرد
2-کلاه فضایی
در هر نوع مدل باید از کیفیت پارچه با گرید بالایی استفاده شود تا در صورت نیاز به دویدن یا حرکات سنگین بتواند شخص را محافظت کند.اگر به دنبال بهترین لباس برای زنبورستان خود هستید میتوانید با ما در تماس باشید.

فروشنده لباس زنبورداری

تولید کننده لباس و تجهیزات زنبورداری

در ایران با توجه به خاص بودن نوع دوزندگی،لباس های زنبورداری را خیاطها به عهده نمیگیرند و اکثرا فروشگاههای لوازم زنبورداری یا بنکداری ها انجام میدهند.اما گروه قره داغ با داشتن نیروهای مجرب اقدام به تولید انواع لباس زنبورداری نموده و برای این عزیزان ارايه ی خدمات میکند زیرا این قلم از ضروری ترین نیاز یک زنبوردار میباشد.

خرید ملزومات اصلی زنبورداری

تمامی ملزومات زنبورداری اعم از :
1-گرده گیر
2-اهرم قاب
3-انواع لباس
4-انواع برس
5-دودی و غیره توسط گروه قره داغ تامین و عرضه میشود.اگر به دنبال با کیفیت ترین محصول برای زنبورداری خودتان هستید قبل از خرید حتما با گروه ما مشاوره گرفته سپس به تامین تجهیز مورد نظر اقدام نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *