خرید عسل عمده

ما می‌توانیم عسل خود را به مشتریان عمده‌فروش در کارتن ۱۲ عددی عرضه کنیم، البته این بسته‌بندی می‌تواند ترکیبی از اندازه‌های مختلف شیشه‌های عسل باشد. اما ساختار عمده فروشی ما بر اساس وزن کل سفارش بوده که شما می‌توانید بر اساس آن تخفیف نیر دریافت کنید.

فروش عسل به صورت عمده

ما ارائه دهنده عمده فروشی عسل و تامین کننده محصولات جانبی بسته‌بندی شده بر اساس نیازهای خاص زنبورداران هستیم. روش استاندارد بسته‌بندی ما شامل نگهداری عسل در بهترین شرایط طبق نظر سازمان غذا و دارو کشور ایران بوده که کمک می‌کند این ماده غذایی کیفیت خود را حفظ کرده و تازه باشد.

بسته‌بندی‌های دارای گواهی‌نامه

محصولات ما به طور کامل ارزیابی شده و مطابق با دستورالعمل ها و الزامات سازمان بین المللی استاندارد  (ISO) است.

ما کلیه مقررات، تکنیک های بهبود پایدار و استانداردهای کیفیت در حین تهیه، فیلتر کردن و فرآوری عسل را در ارائه محصولات خود رعایت کرده‌ایم.

طعم‌های عسل

ما عسل عمده ارگانیک خود را از بهترین زنبورداری‌های کشور تهیه می‌کنیم که دارای مواد معدنی غنی بوده و به ما اجازه می دهد تا عسل را در طعم های مختلف به فروش برسانیم.
اگر یک مشتری تجاری جدید هستید، ممکن است بخواهید با یکی از بسته های آغازین ما مانند کارتن‌های ۱۲ عددی شروع کنید.

مواد مغذی موجود در ساختار محصول :

یک قاشق غذاخوری (20 گرم) عسل
کربوهیدرات: 17 گرم
فیبر: 0 گرم
ریبوفلاوین: 1٪
مس: 1٪


با توجه به مقدار مواد مغذی ذکر شده می‌توان گفت که اصولاً این محصول به عنوان قند خالص شناخته شده و بدون هیچگونه مواد شیمیایی فقط مقدار کمی فیبر و مواد مغذی است. درصورتی که شما به دنبال یک منبع مناسب برای قند و ویتامین هستید، باید این محصول را در منبع غذایی خود قرار دهید. همچنین شایان ذکر است که این‌ محصول سرشار از ترکیبات گیاهی تقویت کننده سلامتی به نام پلی فنول‌ها می‌باشد.

مزایای خرید عسل چیست ؟

1. سرشار از اکسیدان :
درصورتی که شما محصول با کیفیت را خریداری کنید که کمترین فرآوری را داشته و گرم نشده باشد، مقادیر زیادی از ترکیبات گیاهی فعال و آنتی‌اکسیدان مانند فلاونیدها و اسیدهای فنولیک را در ساختار آن دریافت خواهید کرد. آنتی اکسیدان ها به رفع بیماری‌های مختلف همچون پیری زودرس، دیابت نوع 2 و بیماری قلبی کمک خواهد کرد.

2. برای کنترل سطح قند خون بهتر از قند معمولی است :
وقتی صحبت از مدیریت قند خون به میان آید، این محصول دارای قند مفیدتری نسبت به قند معمولی است.
قند موجود در بدن ما کمک بزرگی به کیفیت جسمی ما میکند.
این قندهای از خوراکی های متعددی وارد بدن میشود و کثرت ان موجب اختلال خواهد شد.
لذا عسل طبیعی تغذیه شده با اینکه شیرینی زیادی دارد کنترل کننده ی قند نیز محسوب میشود.
در افراد دیابتی که قند برای آنها ضرر دارد این مشکل پیش نخواهد امد.

خرید عسل عمده

سایر فواید عسل

3. باعث بهبود سوختگی و زخم می شود :
عسل یک حقیقت مرموزی در ترمیم سلول ها و بافت های پوستی دارد. از این خاصیت برای التیام و درمان پوست های سوخته در تمدن های باستانی استفاده میشود.همچنین این محصول یک درمان برای زخم قند پا بوده که عوارض جدی داشته و در برخی ای موارد حتی می‌تواند منجر به قطع شود.

4. ممکن است به سرکوب سرفه در کودکان کمک کند :
سرفه یک مشکل رایج برای کودکان مبتلا به مشگلات تنفسی بوده و این محصول می‌تواند نقش دارو دیفن هیدرامین برای علائم سرفه داشته باشد و به مرور زمان باعث کاهش مدت سرفه شود.

5. یک ماده انرژی زا طبیعی است :
شنیده اید میگویند عسل طبیعی یک غذای کامل است؟ بعله در واقع با داشتن مواد مغذی همانند سایر خوراکی در کمترین زمان انرژی بدن را تامین میکند. همچنین تقویت سریع این ماده انرژی برای تمرین‌های ورزشی یا تمرینات استقامتی طولانی بسیار عالی است.
درصورت علاقه به خرید عسل عمده در کارتن ۱۲ عددی می‌توانید از فروش آنلاین در سایت ما با کمترین هزینه ممکن بهره ببرید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *