خرید عسل تغذیه

مراحل برداشت عسل چگونه است:
عسل ها بعد از گذراندن فصل بهار برای جلوگیری از مصرف زنبورها باید استخراج شوند.
این عسل ها در دو فصل زیر برداشت میشوند:
*بهاره
*پاییزه
هر چقدر زنبورها زودتر وارد فعالیت شهداوری بشوند عسل زودتر برداشت میشود.در ایران برخی مناطق به خاطر ورود دیرتر به پاییز امکان توسعه و تحریک زنبورها تا قبل از خواب زمستانی وجود دارد و اکثر زنبورداران به قدری شربت به زنبورها میدهند که مجدد بتوانند عسل برداشت کنند.

عسل در فصول مختلف

در فصل بهار زنبورها از گلهای تازه گرده و شهد جمع اوری میکنند و از لحاظ کیفیت به مراتب بسیار بالاتر هستند.هر چقدر زمان بیشتری از بهار عبور کند عسل کیفیت خود را از دست داده و گرده گل نیز به کلی کاهش پیدا میکند.
عسل و فصل مورد نظر؟
شهد زنبور یکی از محصولاتی است که در فصلهای مختلفی از سال برداشت می شود لذا ملاک و اعتبار زمانی آن را بهاره و تابستانه و پاییزه تقسیم بندی می کنند.
در ضمن در صنعت زنبورداری چیزی به نام زمستان وجود ندارد و عسلی هم که در اواخر تابستان برداشت می شود پاییزه می گویند.ایران کشوری چهار فصل محسوب میشود و در صورت راهبری مناسب و به موقع تا سه بار میتوان عسل استخراج کرد.

بهترین زمان مناسب برای استخراج عسل

چرا عسل باید رسیده باشد؟
آیا میدانستید عسل طبیعی همانند میوه است و باید در زمان مناسبی رسیده باشد؟
بعله داشتن رطوبت و غلظت مناسب از خصوصیات اصلی عسل رسیده است به طوری که عسل طبیعی بعد از پوشانده شدن حجره ها قابل برداشت خواهد بود.
در مناطق شمالی به خاطر رطوبت بالای آب و هوا معمولا حجره ها به طور کامل بسته نمی شوند و عسل با رطوبت بالایی استخراج میشود.
هر چقدر رطوبت یا همان آب عسل کمتر باشد غلظت بالا بوده و رنگ کهربایی پیدا میکند.

خرید عسل تغذیه

اصالت عسل

منظور عسل خوب و با کیفیت چیست؟از نظر ما شهد برداشتی در مرحله ی اول به خاطر وجود مواد مغذی در گلها و شکوفه های طبیعی دارای کیفیت بالایی نسبت به سایر نوبت هاست.زیرا این موقع از سال بالاترین درجه ی شهد و گرده را دارا بوده و عطر و بوی گل در عسل پیداست.
چرا عسل در بهار دارای عطر و طعم بهتری از سایر فصول است؟عمدتا عسلهای بهاره به خاطر موارد اشاره شده دارای رنگ بوی بسیار نزدیکی به گل منشاء هست.

خرید عسل طبیعی در وزن های مختلف

از نقاط بسیار مهم عرضه ی عسل بسته بندی و قیمت نهایی میباشد.
اگر به دنبال عسل با وزن کمتر از تناژ ،یک الی 5 کیلویی هستید از شرکت های بسته بندی مختلف در ایران میتوانید تهیه کنید.
برای اطلاع از قیمت روز عرضه ی عمده عسل با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *