فروش بهترین موم کلوخ


فروش بهترین موم کلوخ

آیا موم ارگانیک را می شناسید؟ از موم چه استفاده ای کرده اید؟

همه ما طالب محصول ارگانیک هستیم، مخصوصا عسل و موم کلوخ به دلیل خواص بی نظیری که دارد باید حتما به صورت ارگانیک تهیه شود.

 

فروش بهترین موم کلوخ

موم عسل طبیعی چیست؟؟

تعریف های بسیار زیادی از موم طبیعی و ژل رویال عسل به گوشمان رسیده اما یک تعرف ساده برای این محصول، عبارت است از ماده‌ ای زرد رنگ، نرم و بسیار قابل جذب که معمولاً آن را زنبور عسل تولید می‌ کنند.

موم طبیعی در برابر حرارت و فشار های مکانیکی ماندگاری نداشته و شکننده است ولی ماده‌ای با ثبات و بسیار مقاوم در برابر رطوبت است. این محصول بسیار قدیمی بوده از آن در زمان باستان و تا امروز به عنوان لایه محافظ، مات‌کننده، چسب، واسطه قالب گیری، مدل سازی، مقاوم‌سازی و دیگر صنعت ها استفاده می شود.
 
به طور کلی چهار مدل موم در بازار موجود می باشد:  

*موم طبیعی زنبورعسل
*موم گیاهان مختلف (اصطلاحا گیاهی)
*موم های معدنی (از نفت خام و برخی سنگ ها به دست می آید)
*موم مصنوعی
فروش بهترین موم کلوخ

آیا میتوان موم طبیعی را تشخیص داد؟

همه ما انتظار داریم هر محصولی که خریدار می کنیم از نوع عالی و درجه یک باشد چرا که موم طبیعی به صورت مستقیم و غیر مستقیم با خوراک و بهداشت ما در ارتباط است بنابراین باید از نوع ارگانیک و طبیعی باشد.

برای تشخیص موم اصل از غیر طبیعی روش های گوناگونی وجود دارد که در ادامه به چند مورد آن اشاره می نماییم:

  1-تست موم به وسیله ی الکل و آب

چگالی موم نسبت به آب بالاتر است و به همین دلیل در آب ته نشین می شود. در حالی که چگالی موم نسبت به الکل پایین‌تر بوده و در الکل شناور می ماند.

حال مقداری موم مشخص و کلوخ را شمش کرده و مطمئن شوید هوا در داخل آن وجود نداشته باشد. سپس آن را در آب می گذاریم و کم کم به آن الکل اضافه می نماییم. اگر موم بالا آمد طبیعی و ارگانیک و اگر پایین ماند مصنوعی می باشد.

2-روش ضربه

در این روش به مومی که به صورت شمش و یا قالبی در آمده با یک چکش فلزی سنگین ضربه می زنیم، در صورتیکه بشکند و یا تکه تکه شود، موم مرغوب و اگر فقط فرورفتگی ایجاد کن موم نامرغوب است  

توجه: روش های شیمیایی و فیزیکی بسیار زیادی برای تشخیص موم طبیعی وجود دارد که در مقالات بعدی به آن اشاره می کنیم.

 

فروش بهترین موم کلوخ

خرید موم عسل ارگانیک

گروه قره داغ استخراج کننده انواع موم طبیعی، سرپولکی، پوکه‌ای و تفاله موم و کندو عسل خالی می باشد. این مجموعه قادر به تامین موم با حجم زیاد می باشد. لذا افرادی که نیازمند انواع موم با قیمت مناسب هستند می توانند از طریق این مجموعه اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *