فروش عصاره ی بره موم


فروش عصاره ی بره موم

فروش عصاره ی بره موم …..بره موم زنبورعسل تنها محصولی از این موجود عجیب هست که به شکلهای مختلف می توان تبدیل کرد بدون اینکه ذات اولیه آن از بین برود.عصاره ی بره موم نیز یکی از حالتهای این ماده ی ارزشمند است که در برابر انواع بیماری وسرطان مقاومت کرده وبدن را نسبت به بیماری ها تقویت می کند.

  • طرزتهیه ی عصاره ی بره موم خانگی
  • خواص ونحوه ی مصرف عصاره
فروش عصاره ی بره موم

طرزتهیه ی عصاره ی بره موم خانگی

طرز تهیه عصاره بره موم اتانولی که 30درصد می باشد برای شما توضیح خواهیم داد.برای انجام این عمل ابتدا بهداشت دست وابزار را به خوبی باید رعایت کنیم.حال طبق مراحل زیر ادامه می دهیم.

1-ابتدا بره موم جمع شده از کندوه ها را که دارای ناخالصی زیادی اعم از چوب،نخ،خاک ورنگ می باشد تمیز می کنیم ومطمئن می شویم که بره موم به هیچ گونه مواد شیمیایی شهری و یا کارخانجات آلوده نباشد.

2-بعد ازمرحله ی اول بره موم باقی مانده را به تکه های ریز تقسیم بندی می کنیم( در این مرحله اگر از رنده ی ریز چشم استفاده کنید بهتر است ،چون تمام تکه ها دارای یک اندازه خواهد بود ونتیجه گیری نیز بهتر خواهد بود)اگربره موم را در دمای بالای 20درجه ی سانتی گراد بخواهید به تکه های ریز تبدیل کنید مطمئنا این امکان برای شما سخت خواهد بود وبرای جلوگیری از چسبیدن بره موم بهم دیگر، می توانید ابتدا آن را در یخچال فریز کرده سپس رنده کنید تا از چسبیدن تکه های ریز بره موم بهم جلوگیری کنید.دلیل اصرار بر بهم نچسبیدن به خاطر سطح تماس بیشتر بره موم با اتانول می باشد.

3-حال بعداز مرحله ی دوم به مقدار 300گرم بره موم ریز شده را با 790میلی لیتر اتانول 70درصد را در ظرف کاملا مقاوم وبهداشتی ودرب دار می ریزیم سپس درب ظرف را محکم می بندیم به گونه ای که الکل تبخیر نشود بعد از چند بار تکان دادن و اینکه مطمئن شویم تمام تکه های بره موم با اتانول تماس پیدا کردند سپس ظرف را در یک جای بسیار تاریک وکمی گرم(30درجه)قرار می دهیم.(در این مرحله حتما از اتانول 70درصد استفاده شود)

4-بعد از اتمام مخلوط روزانه و به طور مداوم 4 مرتبه ظرف را تکان می دهیم ودوباره در محل خودش قرار می دهیم.این امر را به مدت 2هفته باید انجام دهیم چون این مرحله اگر بهتر انجام شود راندمان عصاره بیشتر خواهد بود.

5-حال بعد از دو هفته محلول ما آماده می شود.در این مرحله درب محلول را به آرامی باز کرده و با استفاده از یک صافی قهوه آن را صاف کرده ودر ظرف دیگری قرار می دهیم یعنی بعد از صاف کردن محلول تقریبا قابل استفاده است.درصورت نیاز می توانید محلول را چند بار از صافی رد کنید تا شفاف تر بشود.

فروش عصاره ی بره موم

نکته های که در حین ساخت این عصاره باید توجه کرد عبارتند از:

1-در هیچ کدام از مراحل ساخت عصاره ی اتانولی از حرارت استفاده نگردد.

2-در صورت ساخت عصاره با درصد های بالاتر حتما نسبت های وزنی رعایت شود تا نتیجه ی بهتری حاصل شود.

3-تمامی ظروفی که در مراحل مختلف ساخت این عصاره استفاده می شود حتما تمیز و سالم باشند.

خواص ونحوه ی مصرف عصاره

البته خواص عصاره ی بره موم بسته به نوع عصاره گیری آن می باشد(آبی ،الکلی ویا سایر روش های دیگر)در هر صورت این ماده ی جدید از ویتامین ها، اسید های آمینه و سایر عناصری است که بره موم دارا می باشد و عصاره را تبدیل به یک داروخانه طبیعی می کند.مصرف عصاره بره موم نیز باعث می شود تا همه ی خواص بره موم خام به بدن راه پیدا کند و موجب بالا رفتن ضریب ایمنی بدن  شود. به این ترتیب، عصاره بره موم یک عامل پیشگیری از بیماری های میکروبی، ویروسی، قارچی و … خواهد بود و حتی گزینه ای بسیار تاثیر گذار در ‌پیشگیری و بهبود بیماری سرطان خواهد بود.

سوال اینجاست ،اگر قصد اضافه کردن عصاره بره موم به رژیم غذایی خود را دارید چه باید کرد؟ برای این کار اولا بره موم خامی که جهت تولید عصاره می خواهید تهیه کنید حتما بره موم مرغوب باشدثانیا از شرکت ویا شخص قابل اعتماد تهیه کنیدویا اگر مایل بودید به صورت مستقیم عصاره  را از داروخانه ها یا عطاری  تهیه کنیدحتما بایک پزشک تغذیه و یا طب سنتی مشورت نمایید تا مشکلی پیش نیاید.

نحوه ی مصرف عصاره بره موم

برای اضافه کردن این ماده ارزشمند به سبد غذایی خود بهتر است عصاره را با مقداری عسل ویا آب ولرم به صورت ناشتا ویا قبل از غذا میل نمایید.این مایع را می توانید به سایر نوشیدنی های شیرین وطعم دار نیز اضافه کنید.در اکثر مواد غذایی اعم از سالاد،سوپ،دسر ها می توانید عصاره ی بره موم را استفاده کنید بدون اینکه مشکی پیش بیاید.

درزیر یک نمونه دستگاه تولید عصاره ی بره موم را مشاهده میکنید.

فروش عصاره ی بره موم

**در صورت مصرف این محلول تجربیات خود را باما درمیان بگذارید.**

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *