کیفیت گرده گل ایرانی

چگونه میتوان در کمترین زمان ممکن گرده گل را سفارش داده و در زمان کوتاهی آن را تحویل گرفت؟قطعا این روزها شعارفروشندگان بسیاری از محصولات غذایی هست که ادعا دارند،فاصله ی خود را با مصرف کننده کوتاه نموده اند.این درحالی هست که کیفیت با کمیت و قیمت باید هم خوانی داشته باشد و گروه قره داغ قبل از ارسال بار با خریدار مشورت نموده و نسبت به ارسال محصول مصرف کننده را از محصول ارسالی در جریان میگذارد.

سریعترین راه تهیه ی گرده گل

گرده گل یک محصول فصلی بوده و در فصل گل دهی و بهار تولید میشود و در صورت نبود گرده ی کافی و کمبود جمیعت زنبورها شاید زنبوردارن گرده برداشت نکنند.زیرا با برداشت گرده گل جمیعت زنبورها به شدن افت کرده تا جایی که حتی عسل طبیعی هم نمیتوان از آن استخراج کرد.اما گروه ما با داشتن زنبوردار متعدد همه ساله گرده ی زیادی برداشت میکند.لذا برای تعهد خود در قابل مصرف کننده گرده از شهرهای مختلف جمع اوری میکنیم تا مشتری نیاز خود را رفع نماید.

امروزه برای رفاه حال مصرف کننده معمولا همه ی کارها به صورت دور کاری شده و برای احترام به زمان مصرف کننده محصول را به درب خانه ی مصرف کننده ارسال میکنند.گروه قره داغ نیز برای همین مسئله دارای فروشگاه اینترنتی بوده و گرده گل را در وزن های دلخواه مشتری به نمایش گزاشته تا مشتری با خیال راحت بتواند گرده گل خود را انتخاب و خریداری نماید.
برخی از راههای موجود در حال حاضر برای خرید گرده گل طبق زیر است:
1-سایت اینترنتی
2-فروش آنلاین
3-شبکه های اجتماعی
4-دیجی کالا
5-قره داغ مارکت

کیفیت گرده گل ایرانی

خرید گرده گل در تهران بزرگ

یکی از شهرهای بزرگ که در مصرف محصولات ارگانیک رتبه ی اول را به خود اختصاص داده است،تهران بزرگ میباشد.این شهر با بیش از 15 میلیون جمیعت مشتری دائمی و کاملی برای گرده گل میباشد.لذا فروشگاههای بسیار زیادی برای فروش و تامین محصولات زنبورعسل در این شهر دائر شده و همه ساله حجم زیادی از این محصول در این شهر به دست مصرف کننده ها میرسد.
برای خرید گرده گل تازه و خشک شده در این شهر بدون حضور و با قیمت بسیار مناسب میتوانید با ما در ارتباط باشید تا در سریعترین زمان ممکن این محصول به دستتان برسد.

خرید عمده و خرده ی گرده گل جهت صادرات

کیفیت گرده گل ایرانی

با توجه به تولید زیاد گرده گل در ایران جهت جلوگیری از اشباع بازار داخلی و یافتن جایگاه مناسب بازار گرده گل در جهان باید به فکر صادرات و مشتریهای خارجی باشیم.برخی از کشورهای همسایه به خاطر شناختی که از گرده گل ایرانی دارند همه ساله در حد تناژ گرده گل از ایران تهیه کرده و وارد کشور خود میکنند.برای خرید گرده گل صادراتی با کیفیت بسیار بالا با ما تماس حاصل فرمایید.

با کیفیت ترین

گرده گل را

از ما بخواهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *