خریدعسل بره موم


خریدعسل بره موم ….تمامی محصولات حاصله از زنبور عسل دارای خواص درمانی و غذایی می باشد.اما برخی از این محصولات مانند گرده گل و بره موم را هرکسی نمی تواند به صورت مستقیم استفاده کند لذا برای مصرف گرده گل و بره موم معمولا آنها را به صورت فراورده و ترکیبی با عسل استفاده می کنند.

  • خصوصیات بره موم خام
  • ترکیب عسل و بره موم
خریدعسل بره موم

در تصویر بالا انواع فرآورده های بره موم گروه قره داغ را مشاهده می کنید.

خصوصیات بره موم

سوالی که اکثرا افراد از ما می پرسند از این قبیل می باشد: بره موم چیست؟ چطور می توان از آن استفاده کرد؟ بره موم چه خاصیتی دارد؟ اینها سوالاتی بود که افراد برای اولین بار بره موم به گوششان خورده است. بره موم یک ماده ی رزینی است که زنبو با تلاش زیاد و به مقدار کم در کندو جهت کنترل نظافت کندو و زنبورهای کارگر و گرفتن درزهای کندو جهت کنترل دمای داخل کندو استفاده می کند.این ماده ی ارزشمند از رزین و شیره ی گیاهان توسط زنبورهای کارگر برداشت می شود.در طب سنتی بره موم را معجزه ی زنبورعسل می نامند و خاصیت اصلی این ماده ضد قارچ،ضد عفونی کننده و ضد باکتری می باشد.این ماده بیشتر به جای ماده ی غذایی به عنوان دارو و آنتی بیوتیک با اثر گذاری بسیاربالا شناخته می شود.از این ماده بصورت خام و فراوری برای درمان انواع بیماری و طبق تحقیقات گسترده برای درمان بیماریهای کم علاجی مانند سرطان و ام اس مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه با تلاش پزشکان و پیشرفت تکنولوژی به فواید زیاد بره موم پی برده شده و کاربرد آن در پزشکی روز به روز بیشتر شده است.لذا استفاده از این ماده معجزه گر نیاز به تجربه ویا در هنگام مصرف حتما با پزشک مشورت شود.در ادامه به تعداد انگشت شماری از کاربرد های بره موم را اعلام می کنیم.
1-دارای خاصیت ضد میکروبی
2-کاهش دهنده و کنترل فشار خون
3-تسکین دهنده ی درد کمر
4-درمان بیماری های پوستی
5-حفظ بهداشت دهان و جلوگیری از پوسیدگی دندان
6-ضد تحریک والتهاب
7-ضد باکتری
8-افزایش ایمنی بدن
همه ی این خصوصیات در بره موم خام و فراورده های موجود می باشد.

ترکیب عسل و بره موم

امروزه با افزایش محصولات متنوع معجون های مختلفی همراه با عسل تولید و روانه بازار می شود.ترکیب بره موم و عسل یکی ازجدید ترین محصولی هست که در حال حاضر به مصرف کننده ها ارائه می شود.
خریدعسل بره موم

بره موم ماده ای هست که اکثر افراد قادر به مصرف آن به خاطرطعم بد و زننده نیستند.از طرفی مولکول های حبس شده در بره موم بسیار قوی بوده و ممکن هست سیستم ایمنی بدن را تحت تاثیر قرار دهد لذا این محصول جدید یعنی ترکیب عسل و بره موم این امکان را می دهد علاوه بر تمامی خواص عسل خواص بره موم نیز وارد بدن شده وتاثیر خود را می گذارد.در ساخت این ترکیب حدودا50الی 100گرم پودر بره موم و یک کیلوگرم عسل استفاده می شود.این محصول بسیار مقوی بوده و برای تقویت ایمنی بدن بسیار مفید می باشد.

خریدعسل بره موم

{تجربه ودیدگاه خود را از مصرف انواع معجون عسل را با ما درمیان بگذارید}

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *