خرید بره موم دارویی


خرید بره موم دارویی….همانطورکه می دانیم درمیان محصولات زنبور عسل بره موم را معجزه ی زنبور می نامند چون دارای خاصیت دارویی زیادی می باشد و در کنترل ودرمان اکثر بیماری ها توسط طبیبان سنتی وافراد مبتلا به انواع بیماری مورد استفاده قرار می گیردوگروه قره داغ انواع بره موم وفرآورده های این محصول را تولید و به بازار عرضه می کند.

خرید بره موم دارویی
  • بره موم چیست و چه خواص دارویی دارد؟
  • خواص عمومی بره موم

بره موم چیست و چه خواص دارویی دارد؟

بره موم ویا به اصطلاح پروپلیس یک ماده ی رزینی است که زنبور عسل جهت حفاظت ازکندو در برابر سرما وبیماری از آن استفاده می کنند.این ماده ی ارزشمند دارای ترکیباتی از موم،رزین،گرده و پروتئین می باشد.از طرفی این ماده در مومیایی کردن اجساد حیوانی که توسط زنبورها در داخل کندو کشته شده اند به کار می رود تا از تجزیه شدن جسد و آلوده کردن کندو جلوگیری می کند.

زنبورها زمانی که بخواهندبرای اولین بار درجایی لانه سازی بکنندابتدا به وسیله بره موم لانه ی خود را به سخره ویا هرجای دیگر متصل کرده سپس شروع به موم بافی می کنند ویا اگر درداخل کندو اقدام به عسل سازی بکنند ابتدا شان هارا با بره موم در جای خود محکم کرده سپس به ساختن موم ولانه های شش ضلعی اقدام می کنند.در واقع بره موم به عنوان پی لانه ی زنبور عسل می باشد.

خرید بره موم دارویی

ارزش بره موم

باتوجه به ترکیبات بسیار ارزشمند بره موم علاوه بر استفاده دارویی از آن توسط زنبورها انسانها نیز به فایده های آن پی برده اند و استفاده هایی ازآن می کنندبره موم به جهت داشتن خاصیت ضدعفونی وضدمیکروبی بیشتر مورد توجه بیماران قرار گرفته و امروزه درجهت مبارزه با انواع بیماریها وسرطانها نیز به کار می رود.

از خواص دارویی این ماده که به شکل های مختلف دربازار موجود می باشدبه گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

1-بهبود انواع زخم ها

2-دارای خاصیت ضد التهابی

3-تقویت ایمنی بدن

4-تضعیف فعالیتهای توموری

5-دارای خاصیت ضد میکروبی وضدعفونی

بهبود و التیام زخم با بره موم

بره موم یک ماده بسیار قدرتمند برای درمان  انواع سوختگی‌ ها، تقویت فعال سازی، رشد و تکثیر سلول‌ های پوستی می باشد.آیا می دانستید تأثیر درمانی این ماده ی ارزشمند از طریق تحلیل‌ های کمّی و کیفی ایجاد و تجزیه کلاژن نوع ۱ و نوع ۳ در محیط زخم تأیید شده است که نشان دهنده این است که بره موم می‌ تواند محیط بیو شیمیایی مطلوبی را ایجاد نماید که به رشد دوباره ی بافت پوششی پوست منجر شود

واکنش و فعالیت های بیولوژیکی بره موم در ترمیم زخم و احیای بافتی، ممکن است با خواص ضد میکروبی، ضد التهابی و تنظیم سیستم ایمنی آن مرتبط باشد. محققان اثرات استفاده موضعی بره موم بر ترمیم و انسداد زخم‌ های دیابتی در یک مدل موش مبتلا به دیابت نوع ۱ ناشی از استرپتوزوتوسین را بررسی کردند و نشان دادند که بره موم، انسداد زخم را تسریع بخشیده، متالوپروتئیناز محیطی و التهاب محل زخم را کاهش می‌ دهد.

خرید بره موم دارویی

خواص عمومی بره موم

بره موم خاصیت های دارویی منحصربه فرد زیادی دارد.اما خاصیت های عمومی زیادی داردکه عبارتند از:بهبود سرماخوردگی،انتی بیوتیک طبیعی،تضعیف عملکرد سرطان،کنترل وتضعیف تورم گلو،بهبود ورم معده وروده،آرتروز،بهبود بیماری ریوی و دهها بیماری دیگر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *