پودر تقویتی ترکیه‌ای

این پودر جایگزین گرده حاوی تمام ویتامین‌ها، مواد معدنی، لیپیدها و آنتی اکسیدان‌هایی است که زنبورها برای تولید غذا برای لاروهای خود نیاز دارند. این جایگزین غنی شده از پروتئین را می‌توان برای ساختن کلنی‌ها‌، آماده‌سازی کلنی، حفظ لانه، افزایش تولید نوزاد زنبور عسل قبل و بعد از برداشت عسل استفاده کرد.
مواردی مانند بیاگرا،آری پولیویت ، بی مینرال و بی لاو از معروف ترین این مکمل هاست.

ساختار مکمل برای زنبورهای عسل

این مکمل عاری از همه آلاینده‌ها و فاقد خرید گرده گل طبیعی است، زیرا گرده طبیعی ممکن است همچنان حاوی باقیمانده آفت کش‌ها و باکتری‌های ناقل بیماری باشد. این پودر کاملا خشک است و شما برای استفاده می‌توانید آن را به صورت شربت برای زنبور عسل تهیه کنید. ساختار مکمل غنی از پروتئین است که سلامت زنبور عسل را تقویت می‌کند، مقدار تولد نوزاد و تولید عسل را افزایش خواهد داد.
این مکمل غذایی کاملاً آزمایش شده و شما تقریباً در هر زمان از سال برای تقویت رشد کنترل شده کلنی استفاده شود. به طور علمی فرمول آن حاوی ترکیبی بهینه از ویتامین‌ها و اسیدهای آمینه خام است که به طور خاص برای تقویت زنبورهای شما ساخته شده‌اند.

ویژگی‌های محصول مکمل

1- تامین تمامی مواد مورد نیاز زنبور است
این جایگزین گرده با پروتئین بالا، لیپیدها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌های B را برای زنبور عسل تامین می‌کند.

2- یک ابزار عالی برای تضمین حیات زنبورهای عسل است
همانطور که می‌دانید در فصل پاییز و زمستان جمع‌آوری گرده برای زنبور عسل تقریبا غیرممکن می‌‌شود و به همین دلیل زنبورها انرژی مورد نیاز برای فعالیت را از سلول‌های بدن خود و ذخایر انرژی دریافت می‌کنند که می‌تواند واردکننده آسیب به آنها باشد. به همین دلیل مکمل و پودرهای تقویتی زنبور عسل به گونه‌ای عمل کرده که تمامی موارد مورد نیاز بدن را تامین خواهد کرد و زنبور از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کند.

3- حمایت از لاروهای زنبور عسل
این غذای جایگزین گرده زنبور عسل شامل همه چیزهایی است که زنبورها برای تولید غذا برای لاروهای خود نیاز دارند.

4- یک جایگزین مهم گرده برای نگهداری زنبور عسل است.
با خرید این مکمل‌ زنبورهای عسل دیگر نیازی به جمع‌آوری گرده حتی در فصل بهار و تابستان نیست. درواقع می‌توان گفت ‌که این مکمل به دلیل‌ بهره‌مندی از تمامی مواد یک جایگزین عالی برای گرده است.

5- کاربردهای فصلی مکمل :
از این جایگزین با پروتئین بالا شما می‌توانید برای ساخت کلنی در اواخر زمستان یا اوایل بهار استفاده کنید. اما بهره از آن به دلیل ساختار قوی دارای زمان خاصی نیست و شما برای آماده‌سازی گرده افشانی و حفظ یا افزایش تولید بچه در کندو در هر زمان قادر به استفاده از مکمل خواهید بود.

6- عاری از آلودگی است:
این محصول عاری از آلودگی است و هیچ محصول جانبی حیوانی و گرده طبیعی ندارد، زیرا گرده طبیعی ممکن است همچنان حاوی باقی مانده آفت کش‌ها و باکتری‌های ناقل بیماری باشد که می‌تواند به زنبورهای عسل شما آسیب برساند.

پودر تقویتی ترکیه‌ای

مزایای مکمل زنبورها

1- کمبودهای تغذیه‌ای زنبورها را اصلاح می‌کند.
2- طول عمر زنبورها را افزایش می‌دهد.
3- پرورش نوزادان را تقویت می‌کند.
4- منجر به ایجاد کلنی‌های قوی‌تر است.
5- افزایش‌میزان تولید عسل می‌شود.
6- در هر زمان از سال، حتی در طول تابستان قابل استفاده است.
7-حاوی پروتئین‌هایی که به راحتی هضم می‌شوند.
8- این مکمل تضمین می‌کند که زنبورها پروتئین کافی برای ایجاد کلنی سالم‌تر را دریافت کنند.

نحوه استفاده از مکمل های قوی ساختن زنبورها

هر بسته بندی 500 گرمی این محصول برای تغذیه تقریباً 16 کلنی کافی بوده و در بهار و پاییز می‌توان آن را به سادگی با شربت شکر رقیق کرد و با پیروی از دستورالعمل‌های برچسب به زنبورهای خود داد. دقت داشته باشید ‌که برای استفاده حتما از روش مصرف بهره ببرید.
اگر به دنبال یک تقویت کننده ی مناسب برای کیک گرده زنبورهای خود در کمترین زمان نیاز دارید با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *