فروش عمده گرده گل

فروش عمده گرده گل با قیمت مناسب


فروش گرده گل زنبورعسل از بهترین نقاط ایران

تفاوت فصل ها در کشورمان ایران و داشتن تنوع گیاهی مناسب از جمله مواردیست که باعث می شود به یکی از قطب های اصلی تولیدکننده عسل و محصولات ان تبدیل گردد. در بین تنوع زیادی که از محصولات کندو می توانیم بیابیم گرده گل جایگاه ویژه ای دارد. صرف زمان بسیار و هزینه بر بودن برداشت این محصول باعث می شود تا ارزش به سزایی در میان محصولات تولیدی کندو داشته باشد.

فروش گرده گل

 گرده گل از جمله محصولاتی است که در دنیا شناخته شده است و زنبورها جهت جمع‌آوری آن زمان زیادی را صرف می‌کنند. گرده ها تنوع بالایی دارند و این می تواند با منطقه تولید شده و نوع گل ها رابطه کاملاً مستقیم داشته باشد.

به طور متوسط می توان گفت که یک زنبور بالغ نیاز به پرواز میان بیش از 150 گل دارد تا بتواند تنها مقادیر ناچیزی از این محصول را تهیه کند. با این حساب به طور تقریبی برای هر 40 گرم از این گرده ها نیاز فعالیت زنبور در میان بیش از 400 گل خواهد بود. این ارقام نشان دهنده آن است که تهیه گرده گل مرغوب و اصیل کار ساده ای نیست و نیاز به شناخت دقیقی از این محصول دارد؛ لذا این دانه ها بر حسب درجه کیفی خود تنها در مراکز فروش معتبر عرضه می شوند.

زنبوردارانی که در زمینه فروش این محصول فعالیت دارند از روش های مختلفی برای جمع‌آوری و بسته بندی محصول استفاده می کنند همچنین ارزش نهایی این دانه های مفید بسته به موارد زیادی از جمله نوع مصرف خریدار تعیین می‌گردد.

ترکیبات گرده گل

شاید تصور کنید این دانه ها تنها معطر بوده و مواد مغذی زیادی در آن ها وجود ندارد اما بهتر است بدانید که در این محصول می توان انواع ریزمغذی ها از جمله ویتامین و آنتی اکسیدان های مفید را یافت. همچنین نباید از وجود پروتئین ها نیز در گرده چشم پوشی کرد. هر نوعی از این دانه ها بسته به نوع گل برگرفته شده دارای درصدهای مختلفی از این ترکیبات می باشند و بر همین اساس نیز دسته بندی می گردند.

شما می توانید در گرده انواع زیادی از گروه های قندی را پیدا کنید به همین جهت طعم بیشتر گرده ها یادآور شیرینی عسل است و این میزان نیز بسته به درصد کربوهیدرات های موجود در دانه ها تا حداکثر 50 درصد بستگی خواهد داشت.

خواص درمانی گرده گل

انجام آزمایش‌های زیادی بر گرده باعث شده است تا خواص زیادی برای این محصول به ثبت برسد که همگی آن ها جنبه درمانی داشته و همچنین به بهبود بسیاری از مشکلات جسمی کمک می‌کند. هر کدام از ترکیبات موجود در گرده می تواند باعث بروز دسته از نتایج مثبت و مفید بر سلامت شما گردد. به طور مثال آنتی اکسیدان های موجود در این محصول به طور ویژه در درمان انواع بیماری دستگاه عصبی و اختلالات مفصلی تأثیر دارد و حتی می تواند از بروز امراضی چون سرطان و یا بیماری های استخوانی جلوگیری کند.

همچنین ترکیبات معدنی موجود در آن قادر به تنظیم سیستم گردش خون و مغز انسان هاست و از این رو مصرف آن برای افراد مسن بسیار توصیه می شود؛ زیرا می تواند خطر ابتلا به انواع ضعف های عمومی در کهن سالی را کاهش دهد.

راهنمای خرید گرده گل

گرده ها علاوه بر خواص و مصارف زیادی که برای انسان ها دارند، به منظور غذای اصلی زنبورهای تازه به دنیا آمده نیز مصرف می شوند. اما مناطق زیادی در سراسر کشور وجود دارد که به علت دارا بودن گیاهان خاص و شرایط هوایی مناسب منجر به تولید بهترین نوع گرده های گل می گردند. از این رو این محصول به دلیل کیفیت بالا علاوه بر مشتریان داخلی، دارای خریداران بین‌المللی نیز می باشد. مهم ترین عامل در تهیه این محصول آگاهی از اعتبار مرکز عرضه کننده و داشتن برگه آزمایش می باشد. اما بهتر است بدانید که برای خرید گرده های تازه بهتر است این محصول را در فصل برداشت؛ یعنی بهار و اوایل تابستان تهیه کنید.

شاید برایتان مفید باشد : خرید اسید اگزالیک درجه یک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *