ژل رویال گیاهی نوعی از فراورده های تولید شده از زنبور عسل است که با نام ژل سلطنتی یا ژل ملکه نیز شناخته می شود. این محصول یکی از فراورده های مقوی، انرژی زا و گرمیست که فقط به عنوان غذایی برای ملکه زنبور عسل تولید می شود که به دلیل خواص اعجاب اور آن دارای محبوبیت بالایی در میان مردم می باشد .این ماده دارای خواص بی شمار و اعجاب آوری است به گونه ای که بسیاری از موسسات بهداشتی و دانشگاه های بزرگ سراسر جهان در پی یافتن راز این محصول اعجاب آور و شگفت انگیز هستند.

سفارش ژل رویال گیاهی صد در صد طبیعی

ژل رویال گیاهی اصلی

ژل رویال گیاهی اصلی نگهداری ژل رویال گیاهی اصل و خالص دارای شرایط خاصی است که تمامی خواص و ویژگی های  آن وابسته به نگهداری صحیح و مناسب از آن می باشد.ژل رویال یک محصول با خواص فراوان و اعجاب اور است  که علاوه بر بالا بردن توان ملکه زنبور عسل برای باروری و رشد کلونی ،در انسان نیز دارای خواص جادویی می باشد.

 از جمله مصارف عمده ژل رویال گیاهی می توان به مصارف دارویی و درمانی آن نظیر تقویت سیستم ایمنی بدن ،بهبود حافظه و آلزایمر ، کمک به خانوم ها در دوران یائسگی، تقویت قوای جنسی ، درمان اضافه وزن و خواص تقویتی بی شمار آن نام برد.

مصارف عمده ژل رویال گیاهی

از مصارف درمانی ژل رویال گیاهی می توان تقویت بنیه بدن و سیستم ایمنی، شفافیت پوست،تقویت حافظه و بهبود آلزایمر،تنظیم فشار خون و تقویت قوای جنسی را نام برد

خواص درمانی ژل رویال:

درمان اضافه وزن

چاقی یا اضافه وزن یکی از بیماری هایی می باشد که خود باعث به وجود آمدن بیماری های بسیاری نظیر بیماری های کبدی ، دیابت ، فشار خون میگردد.

یکی از مهم ترین علل چاقی عدم تحرک و به دنبال آن متابولیسم پایین بدن بدن میباشد که ژل رویال با افزایش متابولیسم بدن باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن میگردد که باعث کم شدن ذخایر چربی بدن شده و کاهش وزن را به دنبال دارد.

تقویت سیستم ایمنی

ژل رویال بدلیل دارا بودن پروتئین ها و ویتامین های فراوان باعث بهبود عملکرد بدن در برابر بیماری ها میگردد.

بهبود توانایی مغز

ژل رویال با دارا بودن مواد انتی اکسیدان از اسید های چرب موجود در بافت مغز در برابر رادیکال های ازاد محافظت و مانع تخریب بافت مغز میگردد.

پیشگیری از پوکی استخوان

ژل رویال گیاهی باعث افزایش جذب کلسیم از روده ها میگردد، و علاوه بر آن خود نیز منبعی غنی از ویتامین ب 12 و کلسیم می باشد که میتواند برای پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان و درمان آن کاربرد داشته باشد


بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *