خرید گرده گل ناب


خرید گرده گل ناب

یکی از محصول ناب زنبورهای عسل گرده گل میباشد که افراد با مصرف این ماده انرژی کافی را در طول روز دریافت کرده و از هر گونه بیماری در امان هستند.یکی از بدترین خصوصیات این محصول نداشتن مشابه است یعنی هر گرده ای که در یک روز جمع اوری میشود در روز بعد خبری از همان کیفیت و عطر بو نخواهد بود.کیفیت این محصول بستگی شدیدی به گلهای محیط زنبورستان دارد که هر چقدر تنوع بیشتر، کیفیت نیز بالاتر خواهد رفت.

 

 

ساختمان گرده گل

گرده گل در واقع همان اسپرم گیاه نر یا ماده ی لازم برای لقاح گیاهی بوده تا درختان ماده بتوانند محصول بدهند و در صورت نبود آنها هیچ گیاهی میوه نخواهد داد.تعریف دقیق تر این محصول پودر ریز تا درشتی است دربردارنده گامتوفیت، که گامت‌های نر یا همان سلول نر را در گیاهان دانه‌ای می‌سازد.
دانه‌های گرده گل اجسامی ریز به طوری که اندازه ی آنها تا چند میکرون میرسد با شکل‌ها و ساختارهای گوناگون، شکل‌گرفته در پرچم، یا دستگاه نرینگی گیاهان دانه‌ای می‌باشند.
گرده گل ها از روش های مختلفی خود را به گیاه ماده میرسانند:
1-از طریق حشرات
2-باد
3-باران و در نهایت عمل ترکیب به سرانجام میرسد

 

 

گرده گل فقط در گیاهان گلدار وجود دارد و هر کدام از انها از ساختمان مشابهی تشکیل شده اند و عبارتند از :
1-هسته ی گرده که عمل لقاح را انجام میدهد
2-لایه ی میانی یا غشا که مسئول حفاظت از سلول را بر عهده دارد
3-بخش بیرونی گرده و بسیار پر اهمیت که از ساختمان کلی سلول محافظت میکند و دلیل این موضوع این است که سلول نر بر اثر اتفاقات بسیار ساده از بین میرود.

 

 

 

رنگ گرده گل و کیفیت ان

گرده ها براساس محیط و دمای رشد خود دارای رنگی متفاوتی از و از زرد بسیار روشن(مایل به سفید)تا سیاهمتغیر هستند.هر کدام از رنگ ها نشانگر یک گیاه بوده و هیچ کدام نسبت به بقیه برتری ندارد.موارد زیادی هستن کیفیت گرده ها را تعیین میکنند و تغییر کدام میتواند در کیفیت نهایی ان اثر بگذارید.
1-تعداد رنگ:هر چقدر تنوع رنگ در گرده ها زیاد باشد نشان دهنده ی تعداد گل و شهد زیاد در کندو بوده و از خاصیت زیادی برخوردار خواهد بود
2-رطوبت
3-منطقه ی برداشت
4-بسته بندی

 

خرید گرده گل ناب

 

قیمت و خرید گرده گل

پارامترهای اشاره شده معیار ساده ای برای قیمت گذاری محسوب میشود و هر چقدر عدد انها تغییر یابد قیمت نیز بالا یا پایین می آید.این محصول در طول سال مدام در حال تغییر قیمت هست و از ابتدای سال تا انتهای سال شاید تا 100 درصد تغییر قیمت دهد.زیرا در سال فقط بهار گرده گل دارد و تا اخر سال نیز با کمبود گرده مواجه خواهیم شد.برای تهیه ی بهترین گرده گل با ما در ارتباط باشید.

 

گرده گل های زیر عمده ترین نوع در بازار میباشد:

1-ییلاقی

2-باغات میوه

3-دشت

ارسال فروی به نقاط دوردست

????

خرید گرده گل ناب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *