فروش پارافین جامد

یکی از محصولات پرکربارد


خرید عمده پارافین با بهترین شرایط

پارافین یک مخلوط کریستالی سفید تا مایل به سفید خالص از هیدروکربن های جامد است که از  تجزیه و تغییرات نفت به دست می آید. این محصول، یک جامد مومی شکل است که به‌طور ایده‌آل برای ساخت شمع‌های باکیفیت، کرم‌های آرایشی و پمادهای دارویی، وازلین و به‌عنوان روان‌کننده عمومی در صنعت مناسب است. نوع مایع سبک بالاترین درجه و نسخه تصفیه شده روغن های معدنی است و یک هیدروکربن غیر اشباع مشتق شده از نفت است. برخی از روش های متداول پالایش نفت برای به دست آوردن روغن پارافین مایع سبک عبارتند از تفکیک حرارتی و کنش شیمیایی است.

مشخصه اصلی نوع مایع پارافین شفافیت آن است. سطح خلوص این روغن معدنی تا 99 درصد افزایش می یابد و در صنایع مختلف کاربرد دارد. اما برای هر کدام از کاربردهای این محصول نوع خاصی از آن همان طور که اشاره شد در بازار موجود است. در این مطلب نیز قصد داریم تا شما را با خصوصیات متعدد این ماده آشنا کرده و شما را در خرید آن یاری رسانیم.

خرید پارافین به صورت عمده

روش های عملی زیادی برای شناسایی پارافین با کیفیت بالا وجود دارد که لازم است در خرید های خود آن ها را در نظر بگیرید. این کالا با کیفیت بالا یک کالای ارزشمند در صنایع متعدد است. با این حال، تشخیص نوع مرغوب آن از انواع درجه پایین می تواند چالش برانگیز باشد. در اینجا چند روش عملی وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که بهترین نوع پارافین را برای نیازهای خود تهیه می کنید:

  1. رنگ و شفافیت:

این محصول با کیفیت بالا معمولاً سفید یا تقریباً بی رنگ است و دارای درجه خاصی از شفافیت است. هرگونه تغییر رنگ یا کدر شدن قابل توجه می تواند نشان دهنده وجود ناخالصی در  آن باشد که نشان می دهد درجه پایین تری دارد و این عامل می تواند برای خریدارانی که مصارف پارافین را در محصولات بهداشتی دارند بیشتر مورد توجه باشد.

  • نقطه ذوب:

پارافین با کیفیت دارای نقطه ذوب ثابتی است که مناسب کاربرد مورد نظر آن است. نقطه ذوب بسته به سطح پالایش و محتوای روغن می تواند متفاوت باشد. نقاط ذوب بالاتر اغلب نشان دهنده نوع خالص تر با مقدار روغن کمتر است.

  • محتوای روغن:

محتوای روغن عامل مهمی در تعیین کیفیت این محصول است. پارافین مرغوب معمولاً دارای مقدار کمی روغن است که اغلب کمتر از 0.5٪ است. محتوای روغن بالاتر می تواند منجر به مشکلاتی مانند کیفیت سوختگی ضعیف در شمع ها یا چربی در محصولات آرایشی شود.

  • شهرت تامین کننده:

شهرت و اعتبار تامین کننده دیگر عامل بسیار مهم در خرید این محصول است. تامین کنندگان قابل اعتماد مشخصات دقیق محصول را ارائه می دهند و حتی ممکن است گواهی هایی برای تجزیه و تحلیل یا انطباق ارائه دهند که کیفیت و خلوص پارافین آن ها را تأیید می کند پس بهتر است تا علاوه بر موارد و نکات گفته شده این موضوع را نیز جهت خرید مدنظر داشته باشید.

فروش عمده پارافین

جهت انجام معاملات بزرگ در محصولاتی چون پارافین ، به ویژه برای کاربردهای در مقیاس بزرگ یا حیاتی، ممکن است لازم باشد نمونه هایی از آن برای تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی ارائه شود. این می تواند یک نمای کلی از خواص محصول را ارائه دهد و مناسب بودن آن را برای استفاده مورد نظر شما تأیید کند. برخی از کاربردهای ضروری این ماده عبارتند از:

  • موثر در درمان زبری پوست و کمبود مواد مغذی و سایر تولیدات بهداشتی
  • افزودنی در مواد غذایی، غلیظ کننده و تثبیت کننده در خمیرها و سایر تولیدات خوراکی
  • جلوگیری از بو در عطرها، طعم دهنده ها و صابون ها
  • روان کاری در مصارف نفتی و صنعتی و سایر کارایی ها در صنعت
  • صنایع شمع سازی

 این موارد یکی از عواملی است که می تواند برای خریداران و عرضه کنندگان این کالا مورد اهمیت بالایی باشد. زیرا شناخت انواع این محصول و تناسب خصوصیات آن با کارایی لازم برای فعالات صنعتی حائز اهمیت است.. همچنین برای انجام معملات در این محصول شناسایی پارافینی با کیفیت بالا مستلزم آزمایش و تأیید دقیق است. لذا ضروری است که این ماده را از تامین کنندگان معتبر تهیه کنید و تأیید کنید که ویژگی های آن با نیازهای شما مطابقت دارد.

لیست قیمت پارافین

قیمت پارافین شاهد نوسانات پویایی بوده است که منعکس کننده تعامل پیچیده عوامل عرضه و تقاضا در بازار است. این محصول به عنوان نقش کلیدی که در صنایع مختلف مانند لوازم آرایشی، دارویی، و شمع دارد تعداد متقاضیان بسیاری برای خرید به خود اختصاص می دهد. با توجه به اینکه این ماده محصول فرعی پالایش نفت است، یکی از محرک های اصلی تاثیرگذار بر قیمت های بازارش را می توان بازار نفت خام نام برد. نوسانات قیمت این طلای سیاه در حقیقت مستقیماً بر هزینه های تولیدی پارافین ها تأثیر می گذارد.

علاوه بر این، حجم واردات و شرایط اقتصادی جهانی نیز به نوسانات قیمت نفت خام کمک می‌کنند و سبب می شود تا روزانه شاهد نرخ های متفاوتی از این محصول در بازار باشیم. لازم به ذکر است که تقاضا برای این ماده کاربردی نقش اساسی در شکل‌دهی قیمت‌های بازار آن دارد. به ویژه صنعت آرایشی و بهداشتی به شدت به پارافین برای کاربردهای همه کاره آن در کرم ها، لوسیون ها و بالم لب ها متکی با تغییرات در ترجیحات مصرف کننده و ظهور روندهای زیبایی جدید، تقاضا برای این محصول هم تغییرات مربوطه را تجربه می کند و بر قیمت آن در بازار تأثیر می گذارد.

به طور مشابه، صنعت شمع یکی از مصرف کنندگان اصلی پارافین است که تغییرات فصلی در تقاضا بر قیمت ها تأثیر گذار خواهد بود اما افزایش تولیدات در کشور و عرضه از طریق تولیدکنندگان اصلی توانسته تا اکثر مشکلات مربوط به عدم تقارن در عرضه و تقاضای این ماده را جبران و قیمت ها را کاهش دهد. این عامل به ویژه در مراکز فروشی قابل مشاهده است که همچون مجموعه ما اقدام به عرضه عمده کالا بدون هیچ گونه واسطه به مشتریان را انجام می دهد. لذا شما عزیزان می توانید با تماس با مشاورین فروش ما از لیست به روز این محصول نیز جهت خرید آگاهی یابید.

شاید برایتان مفید باشد : سوزن پیوند ملکه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *