خریدبره موم دارویی

خریدبره موم دارویی


خریدفرآورده های بره موم?یکی ازمعجزات طبیعی زنبورعسل که صدهاخاصیت درمانی دارد،بره موم طبیعی میباشد.درحال حاضر باپیشرفت دانش وتکنولوژلی وبامطالعه زیاد توسط دانشمندان درموردخاصیت های بره موم ساختار فیزیکی وشیمیایی این محصول را مورد مطالعه قرارداده و بعد از پیداکردن خواص بی نظیر بره موم،فراورده ی آنرا در درمان بیماری مورد نظر استفاده میکنند.

  • بره موم دردرمان مفصل ها
  • درمان آسم بابره موم
  • درمان سرطان بابره موم

بره موم دردرمان مفصل ها

خریدفرآورده های بره موم

آیا میدانید تقریبا هیچ بیماری وجود ندارد که محصولات زنبور عسل برای بهبود آن تاثیر نداشته باشد بره موم نیز از این قضیه مستثنی نیست همانطور که بره موم یکی از مهم‌ترین فرآورده‌های زنبورعسل به شمار می‌رود و دارای خواص زیادی در جهت بهبود و درمان بیماری‌های مختلف دارد،اینجا درمورد تاثیر ودرمان دردمفاصل بابره موم را به شماتوضیح می دهیم.

بره موم برای درمان درد مفاصل بسیار مفید است،چون استفاده ازاین ماده به صورت خام توسط مصرف کنندگان نتیجه گرفته نشده است یا دارای تاثیر گذاری کمتری بوده لذا استفاده ی آن به صورت خام توصیه نمی شود. برای اینکار بایدبا استفاده از روش‌های مختلف اقدام به فرآوری و شکستن مولکول‌های سنگین بره موم که مانند بمب پر انرژی هستند به محصولی سبکتر وترکیبی تبدیل کنیم تا درنهایت بتوانیم از انواع محصول فراوری شده ی بره موم که با نام‌های عسل بره موم و کپسول بره موم ،مایع بره موم ،ژل بره موم ،پماد بره موم دردرمان این بیماری استفاده کنیم. از موارد بالا عسل با بره موم،کپسول وقرص خوراکی هستندولی پماد،مایع وژل بره موم باید به صورت موضعی استفاده کرد.

درمان آسم بابره موم

آسم:  اگر در چندجمله آسم را بیان کنیم بدین صورت است که یک نوع بیماری التهابی مزمن که با حملات انسدادی و برگشت پذیر افزایش تحریک پذیری مجاری تنفسی مشخص می شود.

آسم بیماری شايعي است که معمولا ازهر 10 كودك يك نفر و از هر 20 بزرگسال يك نفر را مبتلا مي كند. بسياري چنين مي انديشند كه آسم بيماري است كه از دوران بچگی شروع مي شود اما احتمال بروز این بیماری درهمهی سنین وجود دارد. همچنين ممكن است در سال هاي نوجواني بهتر شود و يا كاملا از بين برود، اما مشاهده شده است کودکانی که درسنین پایین مبتلا به آسم می شوند50درصدشان دربزرگسالی نیز با این بیماری دست وپنجه نرم میکنند.واما نحوه ی درمان آسم با بره موم

دردرمان این نوع بیماری یکی از دکترهای بین المللی جناب آقای ایوان دوز مصرف بره موم را به صورت روزانه 1.5الی 2گرم توصیه می کندکه باید بصورت قرص یا کپسول میل شود درضمن اگر دارای آسم شدیدی هستید عصاره ی بره موم میتواند تاثیر سریعتری در بهبود بیماری داشته باشد.

خریدفرآورده های بره موم

درمان سرطان بابره موم

 اغراق نباشد اگر همه ی ما درمورد خواص بی نظیر بره موم اطلاع داشته باشیم شاید بره موم را جزو وعده غذایی خود در طول روز قرار دهیم بدون اینکه مثل بسیاری محصولات عوارض جانبی داشته باشه بجز افرادحساس به آن،البته همانطورکه درموارد بالا گفته شد بیشتر این خواص دارویی درفرآورده های این محصول یافت می شود.

بره موم باخاصیتی که دارد ازرشد سلول های سرطانی جلوگیری کرده ویا آنهارا در رده پایین تر از بین می برد.چون پس از مدت کوتاهی افرادسرطانی بشدت ایمنی بدنشان ضعیف می شود،ایمنی بدن آنهارا تقویت می کند.برخی اثرات ضد سرطانی بره موم به شرح زیراست:

  •    بهبودسرطان کبد
  • تاثیر مستقیم در افزایش ایمنی بدن
  •  دارای خواص آنتی اکسیدانی
  •  ضد تشکیل غیر طبیعی رگ‌های خونی
  •  ضد التهاب
  •  تاثیر منفی باکتریایی و ضد ویروسی
  •  ترمیم بافت های آسیب دیده
  •  محافظت از اثرات بد شیمی درمانی  محافظت از اثرات بد پرتو درمانی
خریدفرآورده های بره موم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *